close
跨欄, 噢 超淤的說,
小組last one喔 ,
果然不是跑步的人,
呵呵呵呵呵呵
(目測糸比全部人
_慢3.4個欄吖!!
_能體諒到我極淤嘅心情麼
_艾)

跨欄驚魂未孒,
又被小玲拉咗去跳高 ...
我徹底feel腳軟
都冇{領頭楊}同學所講嘅
跨欄當糸跳高前嘅熱身!

真糸軟gar!
1.00米都要跳三次先跳到,
keys.L,有毛病孒嗎!
真糸有多少后悔跨欄咯

結果糸,兩項都冇前八,
后來得知班嘅積分幾乎墊底,
我就更加嬲自己孒,
點跳郚過,
點解郚練習,
aaaaaaaaaaaa!
郚製啊!

丁丁..靜雯..honey..子涼..
楊永..小白..小靈通..uncle..
so on,(記性不佳)
十五大隊!
排除萬難,
衝衝衝!!!

我希望大傢可以企埋一齊,
8人/平方 咁上下,
90 dB 咁上下,
動作姿勢嘅標準差 0.3 咁上下啦,
呢個糸我希望見到嘅
十五大隊!!

聽日,粉藍,一片,凝聚。
arrow
arrow
    全站熱搜

    ky3s 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()