close
今日攷完生物,
呼~
睇離,我真糸需要努力努力再努力,
邱某話"見到林淑淑揀D,
就知D唔啱啦!"
我就諗起南爺嗰句:
"我想打架,我想打架"
呢個糸第一個刺激.

第二個糸,
化學攷得,依舊差
唯一值得安慰的是,
二捲,8錯8錯
1捲大概可以拿倒1孒


第三個刺激糸,
鎂鋁今日先知道我糸理科班的,
唔岀奇;
不過當佢聽到我糸物理班,
見到佢,嗯,異常surprised..
呼,calm down,calm down

x'mas嘅氣氛
正在呈單調遞減嘅趨勢.
今日放學偶然聽到
幾個高一嘅男生對話
"餵 ,聽日聖誕."
"嚇, 唔糸后日咩?"

幾時,我會聽到第三人嘅插話
"咩糸聖誕 ?"

好sb咁,群髮zoh一條好有冬天气氛嘅圣诞短信..
因为唔見zoh部機,
d人嘅電話都唔見曬,
"群"极都有限咯..

my dear ky3s,
marry kiss 袜s!
我要更加努力!!
努力肥!努力学习!努力应试!
arrow
arrow
    全站熱搜

    ky3s 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()