close
很久很久以前,错了.- -||
是不久之前....有一天...
有个姓"乜"噶人去旅馆.嗯...跟住呢:
乜先生:我想要一间单人房.
服务员:嗯,请问先生姓乜?
乜先生:啊?你点知我姓乜噶?
服务员:啊?我吾知道你姓乜噶窝,先生.
乜先生:仲讲大话?你家下埋讲紧我姓乜咯!
服务员:救命啊,大佬.你吾好屈得就屈咯窝!我几时话过你姓乜啊?
乜先生:你话你系埋明知故问啊啦?你时时刻刻都讲紧我姓乜!
服务员:你系埋玩也啊,先生?人噶忍耐系有限度噶!
乜先生:你信5信我告你啊啦?
服务员拿起电话:伊度有个人玩也,想住房又5讲距姓乜,麻烦你来带距出去啦.
乜先生:我00XX你啊?你知我姓乜仲要我讲!!@%!@%@!%!%
跟住....乜先生就甘畀人带走左啦....


「據《新華字典》1998年脩訂本第362頁記載,"乜"可讀niè,(百家姓以外的)姓氏一个
各位同學要記住啦」
arrow
arrow
    全站熱搜

    ky3s 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()