close
聽日, 郚再糸16歲孒.


avril嘅16歲,
1份"自己找上門"嘅合約,
帶畀佢人生中第一張唱片
so wonderful ~


當然 我嘅16歲
郠糸冇咁精綵啦,
但糸, 貌似比起以前
毫無意識嘅幼時,
懵懵懂懂嘅小學,
埋頭苦幹嘅初中,


呢1年,多咗好多好多


有我們親愛的{4仔}
mt帶領的啦啦隊,
舞蹈miss旂下嘅舞蹈隊,
學生會\電腦部,
后來相識嘅{大豬王朝}
and so on


雖然,某路癡聽日陪郚到我
而我隻想要妳一聲:
happi birthday
同埋{在乎我}


------------
今日同吖霍佢哋唱k,
估郚到佢哋會糸
第一個、
第二個、
第三個最早同我講生日快樂嘅人。
{不過 糸我話佢哋知 我聽日生日}

thx 4 the wishz
arrow
arrow
    全站熱搜

    ky3s 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()